quien la sigue la consigue!

Hem necessitat 6 mesos, “ens ha costat Deu i ajuda … ” 🙂 :
– 3 mesos de psicosis/ong, coneixent “l’altre costat” del món de la cooperació, con todas sus luces y sombras.
– 1 mes de tràmits, negociacions i estratègies varies; estudi per als exàmen finals + retirada(a tiempo) de projecte, dur i esgotador, però tot un repte superat!
– 1 mes de “Nómadas del Caribe”, viatjant sense casa ni plans de futur per allà on ens portés la divina providència.
– 1 mes foten pagès 2.0, Hakuna matata total.

5 mesos d’experiències intenses, un dia arriiiiiiiba, otro dia abajoooooo, la montanya rusa de la vida, UUUeeeeEEEEeEeeeEEEEEEEEeeee!!! coneixent gent nova, realitats diferents, universos paral·lels, experimentant, superant-nos … 5 mesos canviant de vida continuament amb la ilusió de viure el moment a tope i l’esperança de trobar un lloc on quedar-nos indefinidament.
Mirant enrera encara no se si “voy o vengo”, si han estat 5 mesos, 5 minuts o 5 anys … Quan deixo de mirar la pantalla de l’ordinador per escriure, aixeco el cap i miro a traves de la finestra oberta per pensar quines seran les següents paraules que teclejaré,  la brisa que entra em regala un munt d’imatges i flaixos mentals dels últims mesos. Traspasso amb la mirada la palmera que hi ha entre jo i l’horitzó i mentres un somriure de Gioconda s’esbossa en el meu rostre, m’envaeig un sentiment de gratitut i cansament, un cansament … positiu, és aquella sensació que tens quan arribres a al sofà de casa o al  llit després d’haver-te esforçat com mai en alguna cosa que realment t’agrada.
Estic “petat” i satisfet al mateix temps. Reconec aquesta sensació, ja l’he viscut abans, és la que anuncia un fi de cicle.
És un moment que em recorda a quan, durant un waltz de festa major de poble petit, el senyor amb barba que toca l’acordió diu: “CAaaaaaaaNvi de parellAaaaaaaa” i, en un obrir i tancar d’ulls et despedeixes del teu company/a de vall i t’agafes a la primera persona lliure que trobes. També pots aprofitar el caos i enrenou del moment per escapolir-te sense fer soroll, buscar una cadira de plàstic i seure una estona, acabar-te la birra calenta que havies deixat sobre la taula i contemplar l’espectacle des d’un altre punt de vista.

Ostia!!! No se si m’he posat massa filosofico-pedante-poeta-de-bar … em venia de gust …

Bé. Seguim. el tema és que finalment, després de rondar pel món amb la ilusio de viure a tope cada dia, em trobat el lloc on quedar-nos indefinidament!!!
Hem deixat de ser “cazadores-recolectores” per a assentar-nos en un lloc permanent ( indefinit o permanent per a la majoria de gent de la nostra generació significa: “més de dos mesos i menys de 6” ).

Ara fa un mes varem coneixer una parella d’estrangers que tornaven a casa (Europa) i deixaven la casa de lloguer on vivien. La oportunitat pintava bé, els varem visitar, la casa ens va encantar i, sense pensar-ho gaire…Ens hi varem mudar!!!!!! després de 6 mesos tonrem a tenir casa!!! UuuuueeeEEE!!!!!

Esta és la susodicha mansión:

Ens passem gran part del temps (potser massa) treballant amb l’ordinador+Internet, ens estem posant el dia en diferents aspectes i ens preparem para el próximo asalto!

També tenim temps per mirar els estels!

Menjar cocos!

empanar-nos amb els animalons que ens visiten,

Fer sortides a la natura,

Disfrutar dels grans events culturals de la zona (partit de baseball+concurso de Miss Maiz)

i per últim, gaudir de les postes de sol que es veuen des de l’hamaca!

One response to “quien la sigue la consigue!

  1. Wow, estic super encantada amb el teu bloc! Quin folosòfic ets! Deuries fer-t’escriptor.
    Pero os hecho mucho de menos. Cuan tornareu? El cap de setmana vaig fer unes excursions amb el David per Andorra i vaig pensar molt en els nostres excursions junts.
    Aprofiteu aquesta epoca en America Lati i tornareu aviat 😉

    Petons,
    Nicola

Leave a comment